.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با انتصاب عابدین فقیه نصیری;
قفل معاونت فرمانداری عباس آباد باز شد
پس از گذشت بیش از شش ماه از تصدی تقی خادمی به عنوان فرماندار عباس آباد و علی رغم معرفی افراد متعدد جهت احراز سمت معاونت فرمانداری و فراز و نشیب های فراوان ...
قفل معاونت فرمانداری عباس آباد باز شد

پس از گذشت بیش از شش ماه از تصدی تقی خادمی به عنوان فرماندار عباس آباد و علی رغم معرفی افراد متعدد جهت احراز سمت معاونت فرمانداری و فراز و نشیب های فراوان در این زمینه، بالأخره قفل سنگین معاونت فرمانداری باز شد و عابدین فقیه نصیری به عنوان نخستین معاون فرماندار شهرستان نوپای عباس آباد معرفی و مشغول به کار شد.
به گزارش خبرنگار شمال‌نيوز از شهرستان عباس‌آباد ، مراسم معارفه فقیه نصیری در جلسه شورای اداری شهرستان و با حضور علی اکبریان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران، ابوالفتح نیکنام نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تقی خادمی فرماندار، حجت الاسلام محمدحسن لطیفی امام جمعه، مدیران دستگاه های اجرایی، بخشدار، شهرداران، شوراهای اسلامی در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.
در این جلسه حجت الاسلام محمدحسن لطیفی با اشاره به فضایل و برکات ماه مبارک رمضان، گفت: ماه رمضان یک فرصت استثنایی برای نزدیکی به خدا و بهره مندی از برکات بزرگ الهی، ماه همدلی، مودت، محبت و بهترین زمان برای رفع کدورت ها است.
امام جمعه عباس آباد مسئولیت را فرصتی برای خدمت صادقانه به مردم که به فرموده امام راحل در رأس امور هستند دانست و افزود: مسئولان نظام اسلامی باید با تأسی از مدیریت علوی هیچ فرصتی را برای خدمت رسانی به مردم از دست ندهند.
ابولفتح نیکنام نیز در این مراسم با اشاره به اینکه مدیریت باید عامل تغییر باشد و مدیر شکارچی فرصت هاست، گفت: اگر مدیری عامل تغییر نباشد سطح مدیریت وی به سرپرستی که فقط مسئول حفظ شرایط موجود است، ننزل پیدا خواهد کرد.
نماینده مردم عباس آباد، تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: مدیر یا راهی را برای حل مشکلات می سازد و راهی را پیدا می کند چرا که مدیران واقعی به بن بست نخواهند رسید.
فرماندار عباس آباد در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: با توجه به ارتقای سیاسی عباس آباد، متأسفانه تعداد زیادی از ادارات که می بایست طبق دستور مؤکد معاونت سیاسی امنیتی استانداری تا پایان شهریور ماه امسال و به طور مستقل در این شهرستان راه اندازی می شدند، هنوز مستقر نشده اند که جا دارد ضمن پیگیری مجدانه مدیران شهرستانی این دستگاه ها و اهتمام ویژه مدیران کل استان این امر که رفاه عمومی مردم را در پی خواهد داشت، هرچه سریع تر تحقق یابد.
تقی خادمی با اشاره به توانمندی های عابدین فقیه نصیری در عرصه مدیریت، اظهار داشت: انتصاب آقای فقیه نصیری دلیل بر عدم شایستگی سایر گزینه های معاونت فرمانداری نبوده و همه آنهایی که برای احراز این پُست پیشنهاد شده بودند، افراد کارآمدی بودند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران، شورای اداری را از جمله جلسات مهمی دانست و گفت: در شورای اداری باید به کلیات امور پرداخته شود و فقط خاص برخی خرده فرمایشات و موضوعات کم ارزش نباشد و بیشتر برای بررسی و رفع مشکلات و معضلات هر منطقه و رسیدگی به مطالبات مردم آن برگزار گشته و مایه تحولات چشمگیری بوده و آخرین سیاست های اجرایی دولتمردان مورد پیگیری قرار گیرد.
علی اکبریان در ادامه مردمی بودن را از خصوصیات اصلی نظام اسلامی عنوان برشمرد و افزود: مردمی بودن نظام اسلامی ثمره تفکرات و اندیشه های ناب و مهندسی مدبرانه معمار کبیر انقلاب است. بعد از پیروزی انقلاب موانع سهمگینی چون جنگ تحمیلی، ترورهای سیاسی و قتل و عام مردم و... توسط استکبار جهانی و ایادی دست نشانده اش در مقابل حکومت اسلامی قرار گرفت که هریک از کم اهمیت ترین این دسیسه ها به تنهایی موجب انحلال و دگرگونی بسیاری از حکومت های دنیا شده بود.
وی همچنین اظهار داشت: رهبری داهیانه امام خمینی(ره) در سایه حمایت همه جانبه مردم، تمام دسیسه هایی از این دست را خنثی و موانع پیش رو را از سر راه برداشت. برگزاری انتخابات متعدد آن هم با شرکت حداکثری مردم در طول سال های انقلاب، از بزرگترین افتخارات نظام اسلامی است. همه این وقایع نتیجه زایش تفکرات امام راحل در راستای مردمی بودن نظام می باشد. در حال نیز به فرموده مقام معظم رهبری وحدت، همدلی و اتحاد مهم ترین نیازهای انقلاب و از جمله اصلی ترین عوامل توسعه، ترقی و پیروزی نظام اسلامی است.
اکبریان خاطرنشان ساخت: تغییری که در آن رشد و تعالی، دستیابی به حرکت های متعالی و توجه به مطالبات مردم باشد، فقط در سایه وحدت و همدلی همه مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی امکان پذیر خواهد بود.
وی در پایان اظهار داشت: شهرستان شدن عباس آباد اولین گام در رسیدن مردم به مطالبات قانونی و به حقشان بود و از پس همه ما باید با جدیت و وحدت در مسیر تحقق همه خواسته های ملت در این منطقه گام برداریم. مدیر باید زمینه نقدپذیری برای سایرین فراهم کند زیرا نقدشدن مدیران، عامل کیفیت بخشیدن مدیریت است.
عابدین فقیه نصری نخستین معاون فرمانداری عباس آباد نیز ضمن قدردانی از حسن انتصاب خویش طی سخنان کوتاهی تأکید نمود: اگر نگاه مدیران به مردم و برای مردم نباشد، قبول مسئولیت هیچ رزش و اعتباری ندارد. امیدوارم بتوانم خدمتگذار شایسته ای برای ملت شریف عباس آباد باشم.
در پایان این جلسه حکم انتصاب عابدین فقیه نصیری کارشناس ارشد فقه و حقوق اسلامی و رئیس سابق آموزش و پرورش عباس آباد که در ایام انتخابات مسئول ستاد مردمی احمدی نژاد در شهرستان چالوس بود به سمت معاونت فرمانداری این شهرستان توسط رمضان کریمی مسئول روابط عمومی فرمانداری قرائت شد و وی رسماً کار خود را آغاز نمود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.